شروع کنید

بدنسازی مخصوص وینگچون کاران

بدنسازی مخصوص وینگچون کاران

5٫0 rating based on 1,234 ratings
سخنی با وینگ چون کاران عزیز
راهی که در پیش گرفتید مستلزم شناخت و آگاهی از زیر و بم آن است . چرا که با شناخت ناقص و دید اندک از این رشته جز مدتی اتلاف وقت و در آخر رها کردن آن چیزی عایدتان نمیشود .برای شناخت بهتر وینگ‌چون علاوه بر تمرین و تمرکز ، الزاما” زمانی را برای اندیشیدن روی تاریخچه ، قواعد و تکنیک های آن قرار دهید
همانطور که میدانید یکی از قوانین اصلی و جدایی ناپذیر این رشته استفاده از نیروی حریف علیه خودش است ، که شامل :
  • منحرف کردن
  • جهت دادن ،
  • نشست کردن ،
  • انتقال نیرو
  • و پیش قدم شدن است
به منظور عملکرد بهتر(هنگام انجام این فرایند ها) نیاز به متمرکز کردن نیروی بدنی می باشد . علاوه بر این آمادگی بدنی ، سرعت ، استقامت و هماهنگی بین عضلات بدن پیشترفت شما را در این سبک افزایش میدهد.از این رو گروه آموزشی سیفو تمرین هایی را در اختیار شما عزیزان قرار داده که حاصل تجربه ، تمرین و تفکر در این راه است که بر اساس درجه بندی و سطح علمی و عملی شما در این رشته طراحی شده است.
ضمناً تمرین با وزنه فقط برای درجات بالاتر از ۱۰ می باشد که هنرجو اکثر عکس العمل ها و تکنیک های دست درجات شاگردی را طی کرده باشد و استقامت و تمرکز کافی در این زمینه را به دست آورده باشد .
در غیر این صورت تمرین با وزنه چیزی جز :
کند شدن حرکات، کندی در عکس العمل و عدم شناخت جهت نیرو به منظور مقابله با آن‌، را نخواهد داشت.

      شما عزیزان میتوانید با کلیک بر روی لینک های زیر برنامه مورد نظر خود را مشاهده کنید.

امید است با انجام این تمرین ها شاهد پیشترفت روز افزونتان باشیم

نویسنده: مرتضی شمس

ادمین وب‌سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *