آخرین اخبار, آموزش اسکریما

آموزش اسکریما _ جلسه هفتم

آموزش اسکریما _ جلسه هفتم

آموزش اسکریما _ جلسه هفتم

اسکریما که با اسم های کالی _ آرنیس نیز شناخته میشود یکی از سبک های کاربردی هنر رزمی شرق آسبا است که به هنر سلاح سرد مشهور است. اسکریما فقط محدود به سلاح سرد نمیشود و به آن به علت تشابه استایل و ساختار  بوکس فیلیپینی نیز گفته میشود ریشه این سبک به هزاران سال قبل و به جزایر فیلیپین باز میگردد و ……….

شما میتوانید با مراجعه به لینک زیر تاریخچه کامل اسکریما را مطالعه نمایید.

تاریخچه کالی اسکریما

در این جلسه از آموزش کالی اسکریما علوه بر مرور سریع مطالب گذشته؛ ضربات ۱۳ و ۱۴ وضربات ۱۵ و ۱۶ از ضربات شانزده گانه اسکریما آموزش داده شده (توجه فرمایید در اسکریما ضربه به نقاط اهمیتی ندارد و زوایا داری اهمیت کاربردی هستند) و این در مرحله شما باید تونایی اجرا همه ضربات را بدون مکث و پشت هم با دقت به زوایای اجرا نمایید

اسکریما یک هنر رزمی فیلیپینی است که بر کاربرد انواع سلاح های سرد، از جمله چوب، شمشیر و خنجر تأکید دارد. این هنر رزمی به نام های دیگری مانند آرنیس و کالی نیز شناخته می شود.

اسکریما شامل طیف گسترده ای از تکنیک ها است که برای مقابله با انواع تهدیدات طراحی شده اند. این تکنیک ها شامل ضربات، ضربات، پرتاب ها و قفل ها می شود. اسکریما همچنین بر تکنیک های مانور و دفاعی تأکید دارد.

اسکریما یک هنر رزمی بسیار چالش برانگیز است که به زمان و تمرین زیادی نیاز دارد تا مسلط شوید. با این حال، این یک هنر رزمی بسیار ارزشمند است که می تواند به شما کمک کند تا خود را در برابر خطرات احتمالی محافظت کنید.

برخی از مزایای تمرین اسکریما

بهبود آمادگی جسمانی
افزایش اعتماد به نفس
توسعه مهارت های دفاع شخصی
یادگیری تکنیک های مبارزه با سلاح
بهبود هماهنگی و چابکی

Rate this post
بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *